söndag 15 mars

Söndag. Igen. Om bara några timmar ska man upp tidigt till skola/jobb, usch!

Men i stallet har det hänt lite grejer i helgen faktiskt! Det kom ett nytt sto till stoflocken igår (lördags) som heter Solei (stavning?) och är en isabelfärgad 14åring. Min häst Björk och hon blev bra kompisar så det va kul att hon fann någon att leka med i alla fall.

Jag, Felicia, Eva och Anneli tog en tur ut i skogen men efter halva vände Eva och Anneli hem men jag och Felicia fortsatte en bit till. På hemvägen vid en ganska lång uppförsbacke föreslog jag att vi skulle köra ett race. Så där ställde vi upp Herakles och Björk brevid varandra och började trigga dem och så sa vi ett två TRE!! Hästarna for iväg upp för backen i 180 och när det började smalna av försökte jag sakta in Björk lite för att Felicia kunde få gå före men Björk vägrade så hon drog på mer istället och la sig sedan i pass . . .

Jag har tvingat Felicia att lägga in bilderna vi tog förra helgen idag så förhoppningsvis ska vi fixa designen nu om någon har tid och ork. Själv ska jag sätta mig och plugga geografi! Blä.

Ha en jättebra kväll!

Mindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0